Friday, 11 March 2011

..:Missing In Action::..


AVENGEK SEVENFOK

video
video nie sebenarnya xde kena mengena pun dengan entri aku kali nie..




tut tut tut tut tut...
anggap aku sedang mencarut ea..
kanak kanak bawah 13 tahun hendaklah mendapat bimbingan daripada ibu bapa..
tidak sesuai untuk golongan tua,pondan,bapuk,darai dan kawasan kawasan yang sewaktu dengannya..
kenapa aku mencarut jangan tanya aku sebab aku pun x tau..

sebenarnya 2 hari lepas semasa berada di dalam kelas mk3 yang teramat sejuk macam kat iceland
aku secara tidak sengaja telah meninggalkan pendrive kesayangan aku..
macam mana aku boleh terlupa pun xtau.. nak kata nyanyuk ferguson lagi nyanyuk..


sob sob sob..
mahal kowt pendrive aku.. RM40
haa ada duit nak ganti???
dia da hidup dengan aku lebih 5 bulan..
kami banyak meluangkan masa bersama..
main sekatil,tidur sebantal,mandi wajib bersama..
aku da siap bagi nama kat pendrive aku tau..
KINGKONG KINGSTON namanya...
skang da hilang pulak..
kalau2 da tertinggal tu kompem2 hilang laa...

bersemadilah dengan aman...



Tapi kesedihan yang melanda diri aku x lama sebab tadi aku baru mengamuk dan dengan tidak semena mena hard disk hitachi 500GB ada dalam dakapan aku..
haa ambek kau...  
jangan jeles.. hahaha
aku memang da lama berniat nak beli hard disk nie..
maklumlah aku nie gila amek movies walaupun xdak masa nak tengok..
amek banyak2 buat colletion nanti boleh jugak aku jual..
haa kan untung.. kan3??
macam david teo.. 

mau jadi kaya pun
belakon la filem saya pun

No comments: