Tuesday 8 March 2011

..::Man U Tenggelam Dalam Lautan Reds::..

hahahaha... kenapa 1st entry aku dimulakan dgn ketawa?
tengok tajuk pun dah dapat guess...
kan3??


seperti yang aku jangkakan REDS akan serang dari minit pertama lagi...
tapi tak sangka pulak lauk macam nie.. semua gol kacang2 belaka..
macam main dengan pom pom team jaa... hahaha

sebelum wisel mula ditiup kat Anfield lagi aku dah kena bahan...
semua yang anti liverpool pakat dok post macam-macam pasal liverpool..
hati aku dah panas tapi its all right coz aku percaya kat team aku...
believe it or not...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 jam sebelum sepak mula...
aku dah melekat depan tv sebab tak mau miss walau satu saat pon game tu..
lagi satu kalau lambat konpem tak dapat duduk coz kerusi terhad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------- keh keh keh keh keh keh keh

1st eleven liverpool..
reina, aurelio, skrtel, carra, johnson, lucas, maxi, meireles, gerrard, kuyt, suarez

1st eleven ANU Man U..
van der sar, brown, smalling, evra, rafael, scholes, carrick, giggs, nona nani, funny rooney,berbatuk berbatov


tengok dari 1st eleven tu pun aku da dapat agak liverpool akan musnahkan anu Man U..
sapa laa yang mangkuk sangat minat anu Man U tu.. bukan da pekdah pon..
lepas kalah dengan chelshit kalah pulak dengan REDS..


:1st goal:
buta2 kena botoi budak2 anu Man U..

:2nd goal:
kuyt cuma menanduk menggunakan rambutnya...

:3rd goal:
van der sar sempat berposing maut sebelum kuyt menjaringkan gol 

huh.. aku pun malas nak kutuk banyak2 pasal man u nie nanti study tak berkat pulak...
adoiii..

khas buat fan2 man u YNWA!!!!

alalala.. ciannye.. nanti abg bg gula2 tau..


Man U is falling down,falling down,falling down
(nyanyikan mengikut lagu bila izrail datang memanggil)

2 comments:

rabunmerah said...

nani macam bapok nangis hahaha

azwan khairul said...

hahahaha.. 2 laa psai...
pulangkan barbie aku...