Monday 28 March 2011

..::Aku Dulu Dulu (Cita2)::..



superman
-dulu kecik2 aku nak jadi superman sebab superman kuat.Boleh tolong awek2 cun yang mintak tolong. pastu dapat kiss free. kih3 tapi sayang cita2 aku tak kesampaian sebab superman pakai spenda kat luar aku tak. kaler merah pulak tu..

INI SPENDA MAN

keluangman
-keluangman nie feveret aku sebab superhero malaya yang pertama. Tak silap aku laa. Lagi satu aku nak jadi keluangman sebab dia ada pengikut yang setia iaitu punaiman tiongman.So kalau2 aku amik mc dia boleh ganti aku pergi menyelamatkan orang.Tapi last2 aku sedar yang aku tak boleh jadi keluangman sebab keluangman kat johor aku pulak kat kedah..

INI KLUANG JOHOR MAN

4 comments:

amny said...

laaaa......

apsal xjadi superman je skg??

kih3...

azwan khairul said...

hahaha.. mcam keluangman jeq..
nak jd otoman lak..

JR said...

Hensem bila pakai cam tu..hihi

azwan khairul said...

haha.. penah try kew??