Saturday 19 March 2011

..::Hikayat Merong Mahasiswa::..


review aku untuk filem nie:-

thumbs up!!!

tahniah kru sebab dah majukan setapak lagi dalam industri perfileman Malaysia..
Harap2 lepas nie banyak lagi filem2 yang best akan keluar...


walaupun filem nie x de laa gempak macam Pirates Of the Carribean or Lord Of the Rings, tapi sekurang-kurangnya x de laa macam filem 2alam.. kah3
kira boleh diterima lagi laa.. ada jgak scene2 yang nampak beno nipunye... tapi kalau nak perfect buat sendiri laa..kan3?


pasal lakonan aku lagi suka watak tengok khir rahman a.k.a kemawas daripada stephen hughes rahman a.k.a merong.. haha
dialog nie aku x boleh lupa... empangan yang sudah dibuka,mana bisa ditahan airnya... kah3 bala nie bala...
bagi aku slanga merong yang x nak berapa melayu sangat 2 membuatkan filem nie something missing..




p/s: aku dengar lepas nie penerbit 2alam nak amek pamela anderson pulak berlakon dalam filem dia...
betul ke x.. sama2 kita tunggu.. kehkehkeh

5 comments:

nurul asyirah said...

best tak crite ni??

azwan khairul said...

huhu.. best2 da tengok blom???

lady dayana. said...

errr geram nya ! nk tgk jugak >,<

azwan khairul said...

ouh... napa xtengok lgi?? huhu

FurBall said...

dr.kepala cendawan aka penerbit dua alam tuh gilo ke apa..ntah pape lah cite yg dia buat..