Sunday 27 March 2011

..::Dinner Cycom 2011::..



1st tym dalam sejarah, kelab cycom wat dinner. Sebelum2 nie haram.Kira aku nie 1st batch laa yang merasa dinner. kih3 tema untuk dinner cycom kali ni retro n vintage. Apa ke jadahnya vintage 2?? kalau nak tau search sendiri kat google. dinner aku wat kat hotel SP INN. sapa2 penah p tau la katna kan.Bagi yang tak tau 2 search sendiri kat google map...hahaha 

dinner malam 2 dimulakan dengan kemasukan para VIP. Tunggu punya tunggu yang sampai ada la sekerat dua.. Sementara menunggu, makanan atas meja pon semakin berkurangan. hahaha
pastu sesi menggemukkan diri bermula. sebaik MC kata para hadirin boleh menjamu selera aku pun apalagi. dah bayar rm30 so kena makan macam rm 30 laa.. nasi,lamb chop,ayam grilled,mashed potatoes semua aku sapu maklumlah aku ni kurus so kena makan banyak laa.


GAMBAQ SEBELUM MELANTAK

pastu persembahan lak.. Klass aku kena open persembahan malam 2.. cuak kot..Tapi tak paa.. steady n cool.. sesi memalukan diri pun bermula. dok atas stage 5 minit pun da macam 5 jam aku rasa.. setelah puas memalukan diri atas stage aku turun dengan kemaluan di muka.
pastu klass2 lain pulak buat persembahan.. Tapi semua tak best.. Klass aku jugak yang best.. hahax 

then cabutan bertuah.. no aku 199.. haram tak kena.. yang sipi2 pun tak dapat. aku cuma dapat tengok ja sorang2 naik stage amek adiah.. sob3 memang tak da luck malam 2.

Tapi yang penting klass aku dapat no3 untuk persembahan daripada 5 klass..
ok laa 2.. penat2 aku kemaluan kat atas stage dapat no3 daripada no5. huhuhu
tapi mana adiahnnya????

BUDAK2 LAKI CYCOM



GIRLS KELAS AKU

3 comments:

fisha said...

kena before ni takde dinner lak?

fisha said...

kena before ni takde dinner lak?

azwan khairul said...

hahah.. xpe2 sem dpan tlong vote sy jd presiden.. kompom ada dinner.. :)